Man föds, man lever man dör deal with it.


Haha, om vi säger så här.. Pojkar är skit. Specielt ett äckel eller nää, alla är bara onödigt liv som härrjar runt.
Finns fan ingen riktig kombintion, Han ska ju vara snygg som fan, rolig, het, snäll hemskt, kärleksfull, ömsesidig. Ingen idé att jag bestämmer hur min pojke ska vara. han finns ändå inte, ska sluta söka efter någon. Är det nån som vill något får dom komma till mig
!

Frösten, jag och Marcus har varit gifta i en vecka nu ungefär.. Vet inte riktigt hur vi ska fira det, menmen.
Hittar väll på något! höh. Har ju fan inte ens fått en ring av gossen än! Jävla fuckface... Han får fan börja jobba för sina pengar!


"Min man" kan fan inte åka skrotis.



PS. Ska leva hela mitt liv tills jag dör! Eyy yoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0