varför?

Hårt jävla inlägg.

Varför lever jag?
Varför lever du?
Varför ska vi utså livet, som består av smärta o sorg?
Varför ska jag behöva se folk dö omkring mig, mina nära och kära?
Varför kan inte livet vara förevigt?
vem skapade dig?
vem skapade mig?
Vad händer när jag dör?
Blir det bara svaret?
eller återföds jag till något?
Vem skapade gjorden?
Vet någon de?
Vet någon vad som händer efter man dör?
Vem kan hjälpa mig ur denna känslan?
För mig spelar det ingen roll att jag bara levt i 16 år..
Jag måste veta!
Jag vill veta
Jag vill veta allt!
Men om jag viste vad som hände när jag dör, skullle jag då vara lyckligare?
Kommer jag bara ligga i en kista o ruttna ?
Vad är meningen med livet?
Vet någon det?
Jag tror inte jag orkar leva, när jag vet att jag en dag ligger i den kistan?
Kommer någon sakna mig när jag dör?
kommer jag sakna någon när jag dör?
Vem vet?
inte vet jag iallafall...
Livet är svårt
livet är hårt
tror inte den bästa vetenskaps mannen vet.
Gud kanske skapade människorna, men han kan inte vara så grym!
om hundra år, då finns inte jag.
Om hundra år kanske mitt barn inte finns om hundra år, vart är jag då?
Om hundra år?
Är jag ett spöke, eller är jag något annat
bor jag i himmelen ?
Snälla berätta för mig
Snälla säg att allt inte bara blir svart när man dör
säg att allt blir bra.
snälla snälla
jag ber dig snälla.//BB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0