Den drucknes tal är den nyktres tankar.




Jag har den som finns där
jag har den som alltid kommer finnas där
jag har den som vill flytta ihop med mig
jag har den som vill försöka med mig
jag har den som jag vet skulle göra allt för mig

ändå vill jag ha mer?!

Jag vill ha den som jag vill finnas för
jag vill ha den som ja kan vara säker att ja alltid kan finnas där för-
jag vill ha den som jag måste gå ner på knä för o be  för
jag vill ha den jag vill försöka med
jag vill ha den som jag vill göra allt för.
De sanna orden springer ur en när man druckit.
De mesta man säger på fyllan är det man inte vågar säga nykter.
Tack för att du hjälpte mig förstå, nu vet jag att detta aldrig kommer gå. B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0